środa, 23 grudnia 2015

16. Żyje , żyje...

Upsss...dawno mnie nie było . Przepraszam Kochani,zaniedbałam Was troszkę...A widzę , ze mnie odwiedzacie, choć niechętnie ślady zostawiacie :) ...

Troche mi się   pozmieniało , a co najwazniejsze Pan wrócił...Tak, wrócił :) .

Wyobrazcie sobie , ze znów mnie tyłek bolał , oj bolał :) Doprosiłam sie na nich niezłych siniaków  ...Moja wieczorna toaleta trwała o wiele wiele dłużej...Biegałam z fluidem po łazience i wcierałam go w posladki . A to wszystko za sprawą bambusika ...I pomysleć , że bacik wydawał mi się ciężki w obyciu , a tu zonk :) ...Ale rurka hydrauliczna lepiej "ciągnie" :)

...Zaszła we mnie zmiana ...

Na poczatku było ze mnie zamknięte grzeczniutkie babsko ...pełne obaw , znajace tylko swoje marzenia i własną potrzebę "słuchania kogos". W dniu dzisiejszym , sama wymyslam , co i gdzie chce , czego pragnę . Strach odszedł i stał sie złudny jak moja fatamorgana .
Czytałam właśnie troszke , to co napisałam wczesniej...Ale tez byłam "zacofana" i jakby nie dośc tego , wszystko mnie ekscytowało , jak dziecko  .

.. Życie potrafi zaskoczyć ...

A wracając do zmian ...mysle inaczej. Nie wiem dlaczego i dzieki czemu, ale mysle inaczej. Nie ma żadnych duchów ,w sensie ," boje sie" , żadnych demonów , odnosnie złego postepowania . Nic i nic i zero,,,Jestem pusta pod tym wzgledem, do tego stopnia , że , sama sie nad tym zastanawiam...

Moja metamorfoza weszła w jakis tryb , w którym nastapiło pogodzenie sie z faktem , z tym swiatem  i cała resztą . Kiedys hasło bdsm...było dla mnie , jakieś wielkie i złe. Nioooo było złeee . A teraz , to miłe dla ucha słowo :) Fajnie brzmi ...jak muzyka ...

Nastepna sprawa , to słowo 'suka' . Doszło do tego , ze sama zaczełam go uzywac w odniesieniu do swojej osoby i bardzo mi sie to podoba. Uwielbiam , gdy Pan zwraca sie do mnie w ten sposób...

Co najwazniejsze, troche sie otworzyłam i zaczynam jawnie mówic o moich pomysłach ...Panu oczywiscie ...i co Wam powiem ale Wam powiem, ta moja wyobraznia jest dość...szalona :). A rozmowa duzo daje ...i nie jest taka ciężka :)


A nawiązując do nadchodzących Swiąt Bożego Narodzenia


Niech czas tych Świąt
będzie pełen atmosfery radości,
wytchnienia i zatrzymania
od codziennego pędu...
Zyczę Wszystkim ...
WESOŁYCH ŚWIAT 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz